Caroli-Foods a crescut în 2006 cu peste 50% faţă de anul precedent Investiţii planificate: peste 5 milioane Euro în 2007
2007-02-13 00:00:00 in Stiri

Comunicat de presă


Caroli-Foods a crescut în 2006 cu peste 50% faţă de anul precedent.

Investiţii planificate: peste 5 milioane Euro în 2007.

Bucureşti, 13 februarie 2007 - Caroli Foods apreciază că piaţa mezelurilor ar putea creşte cu 10% în 2007 şi estimează atingerea unei cifre de afaceri de 125 milioane de Euro, ceea ce ar corespunde unei creşteri de peste 30 % în raport cu 2006.

Direcţiile de dezvoltare majore pentru anul în curs, care înseamnă un volum de investiţii de peste 5 milioane de Euro, includ finalizarea investiţiei în fabrica de mezeluri crud – uscate de la Piteşti, deschiderea a două noi centre de logistică – în Cluj şi Piteşti – precum şi extinderea retelei de magazine din zona Ardealului.

O altă direcţie majoră este continuarea investiţiilor efectuate pentru a implementa cele mai exigent standarde de calitate din industrie. Acest proces, care a demarat în anul 2003 şi a dus la implementarea ISO 9001 şi a HACCP înseamnă şi aducerea la standardele Caroli Foods a producţiei din capacităţile nou integrate. Astfel, produc��ia brandului Maestro se va face de către fabrica din Piteşti, locaţia din Cluj nepermiţând dezvoltarea corespunzătoare a capacitaţii de producţie şi respectarea standardelor de calitate la care operează toate entităţile Grupului.

Acestea vor fi completate de lansarea de noi produse, dezvoltarea reţelei de distribuţie, promovarea şi dezvoltarea brandului Maestro.

“Ne aşteptăm la un an intens, caracterizat de evoluţie dinamică, o creştere a competiţiei şi, în acelaşi timp, deschiderea unor noi oportunităţi pe pieţele europene”- susţine Talal El-Solh preşedintele grupului Caroli Foods.

Integrarea europeană reaşează piaţa.

Integrarea europeană va aduce cu sigurantă o reaşezare a pieţei. Va exista o tendinţă de consolidare a pieţei prin achiziţii. Necesitatea alinierii la standarde europene a producţiei va duce la dispariţia unor producători care nu pot face investiţii pentru a respecta aceste standarde. Alinierea la exigenţele europene poate genera şi creşterea preţului produselor la producatorii locali care au întârziat investiţiile în retehnologizarea capacităţilor de producţie. Pe de altă parte, competiţia va creşte prin intrarea de noi jucători, va creşte numărul furnizorilor de materii prime şi materiale.

Caroli Foods a pregătit din vreme evoluţia pe o piaţă extrem de competitivă cum este cea europeană, prin specializarea liniilor de producţie pe game de produse, organizarea şi consolidarea structurii interne a organizaţiei, investiţii în resurse umane, pregătirea specifică necesară pentru a produce pentru şi a vinde produsele pe piaţa europeană.

Evoluţii 2006.

Grupul Caroli Foods a anunţat o cifră de afaceri pentru 2006 de 93 milioane de Euro, în creştere cu 50 % în raport cu anul anterior.

Evoluţia ascendentă a fost determinată de un flux susţinut de investiţii – de peste 11 milioane de Euro – direcţionat în principal către lărgirea capacităţilor de producţie a fabricii de salamuri crud-uscate Indcarf, specializarea producţiei, dezvoltarea organizaţională şi resurse umane.
De asemenea, un factor determinant pentru evoluţia bună înregistrată de companie a fost integrarea în cadrul grupului a Maestro Industries. O altă preocupare care a susţinut trendul ascendent a fost introducerea şi promovarea a peste 30 de produse noi precum şi grija pentru respectarea celor mai exigente standarde de calitate aplicabile în industrie.

In anul 2006 evoluţia produselor grupului a fost diversă. În mod tradiţional, cea mai mare creştere a fost înregistrată în categoria salamurilor, în special pe baza creşterii gamei Sandwich, stimulată de campaniile de promovare inovative, urmată de o creştere semnificativă pe segmentul de şuncă. O creştere importantă au avut şi salamurile crud-uscate.

Vânzările de parizer şi pate au demonstrat potenţialul acestora, potenţial valabil şi în cazul produselor vidate, distribuite în special prin intermediul marilor lanţuri de retail.

Creşterea numărului de magazine mari a stimulat creşterea proporţională a vânzărilor, Moldova înregistrând un ritm accelerat în raport cu celelalte zone.

*****

Caroli Foods este unul dintre liderii pieţei de mezeluri din România. Grupul produce patru mărci de mezeluri: Maestro, Caroli, Gourmet şi Primo, înglobând peste 200 de produse, din care 30 lansate în 2006.

Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit zeci de milioane de Euro în procesarea şi distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igienă, resurse umane etc.). Grupul are 1.200 de angajaţi, dintre care majoritatea au între 18 şi 35 de ani. Produsele Caroli Foods sunt aliniate standardelor Uniunii Europene. Fabrica de la Piteşti, cu o suprafaţă productivă de 15.000 de metri pătraţi, este certificată ISO 9001:2000 şi HACCP. Grupul Caroli Foods este în principal format din companiile Caroli Prod 2000, T.C. Affaires, INDCARF S.A şi Maestro Industries.

Pentru mai multe informaţii vă rugăm să îl contactaţi pe Silviu Udroiu la tel. (021) 312 38 35/36 şi email silviu@dccom.ro

stiri