Preparat din carnea de porc foarte fragedă, Jambonul de Praga Sissi este rezultatul unei
metode complexe de producție, ce asigură obținerea unui produs cu textură fină și aromă
delicată. Produsul poate fi recunoscut și după învelișul fin și „ondulat“ din partea
superioară a feliei, caracteristică ce oferă o experiență culinară deosebită.
„Prin lansarea Jambonului de Praga, Caroli Foods Group își completează portofoliul de
șuncă, segment de piață în care brandul Sissi este lider de categorie. Un deliciu
gastronomic în bucătăria internațională, noul produs păstrează gustul autentic cehesc și
oferă consumatorilor de șuncă și specialități o opțiune culinară bazată pe gust rafinat și
calitate.“, declară Ana Maria Costea, Director Executiv de Marketing în cadrul Caroli Foods Group.
Jambonul de Praga poate fi găsit în format feliat, într-un ambalaj de 170 grame, care
respectă aceeași identitate vizuală elegantă a brandului Sissi. Modul de ambalare și
cantitatea specifice produsului asigură prospețimea și, în același timp, ajută la prevenirea
risipei alimentare.
În următoarea perioadă, Jambonul de Praga Sissi este promovat printr-o campanie de
comunicare dedicată, ce are drept „piesă de rezistență“ un spot TV ce aduce în centrul
atenției produsele din categoria șuncă și specialități ale brandului Sissi.
„Prin noua campanie «Gusturile fine cresc odată cu tine» vrem să evidențiem faptul că
rafinamentul devine parte din rutina zilnică, oferind o experiență culinară plăcută la
fiecare masă. Jambonul de Praga este alegerea potrivită pentru cei care caută un gust
autentic și o nutriție echilibrată. Suntem din ce în ce mai atenți la calitatea mâncării pe
care o consumăm, iar produsele Sissi sunt o alegere de încredere în dezvoltarea gusturilor
fine, construite pe parcursul întregii vieți“, declară Dragoș Ardean, Brand Manager în
cadrul Caroli Foods Group.
stiri